28 mars 2009

Tre dagar och en bulle.

Nu var det längesen som jag uppdaterade.
Jag gör ingenting egentligen, jobbar och sen är jag trött när jag kommer hem, suck.
Sen så har min dator varit ovanligt seg p.g.a. brandväggen.
Sen så har jag ja, jag har ingenting att skriva om helt enkelt.
Det är det gamla vanliga, jag kliver upp halv sju, äter frukost och gör mat till dagen.
Sen sticker jag till jobbet och får sluta en halvtimme tidigare. Sen kommer jag hem och tittar
på tv eller något annat onyttigt.
  Eller, en stor sak som jag gjorde i torsdags var att jag städade hela min toalett. Jag tog ut alla
kläder och alla produkter av alla olika slag. Och samtidigt som jag stod och rengjorde byrån med 
en disktrasa så kom jag på att jag ska skruva isär den och fixa till den lite, haha.
För den var lite seg med att dras ut, så det hela sitter kanske lite för hårt iskruvat tänkte jag.
Så på “bara” några timmar så hann jag bli städerska och “snickare”, underbart!

Nu sitter jag här och luktar lite illa och äter en bulle, jätte god är den ska ni veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar