08 mars 2009

Lördagskvällen

Nu ligger jag i sängen, klockan är snart ett på natten.
Som jag skrev i ett inlägg innan så skulle jag till en fest idag egentligen, hos Frida.
Men jag orkade inte sen kände jag, och jag valde att cykla ner till Willys för att köpa gott godis.
Dock så var det inte så gott sen eftersom jag i princip inte ätit så mycket idag, inte som jag brukar
iallafall, haha! Så magen blev iallafall helt lustig när jag proppade i mig en massa godis för 16 kronor.

Under kvällen så hade jag iallafall tänkt att mysa med Stina hela kvällen, eftersom resten av familjen var hos familjen
Berg. Och eftersom jag då skulle vara själv med Stina så hade jag tänkt att köpa godis, laga pasta och skinksås till mig
själv, titta på melodifestivalen med följd att titta på When a Man Loves a Woman, och gå en lång runda med Stina.
  Men det blev inte så mycket av det. Jag köpte godiset, och jag åt upp det samtidigt som jag tittade på
melodifestivalen. Men redan efter bara några låtar så somnade jag. Jag vaknade sen av att jag fick kramp, det var länge
sen nu, det är verkligen hemskt!
  Sen för ett litet tag sen kom resten av familjen hem och då hade jag hunnit somna om, men jag vaknade ganska snabbt
efter att de öppnat ytterdörren.

Jag gick då upp och borstade tänderna och slängde mig bums i säng. Dock så kom jag på att jag inte stängt av datorn.
Så det fick jag gå upp och göra, men jag kom på att jag vill kolla lite grejer på nätet innan, så nu ligger jag med halvöppna
ögon i sängen och all min tyngd vilar på högerarmen, som jag skriver med för tillfället, jobbigt. 
  Vilka kom med i finalen i melodifestivalen förresten?
Äsch, det orkar jag inte kolla nu, även om det bara är att kika in på aftonbladet.se.

Men nu ska jag sova, ska nog läsa lite ur En Komikers Uppväxt, och jag måste säga att jag då och då känner igen mig
själv i den, och det gör så att det blir mer intressant att läsa i den, även om jag är eller var en som Juha.
  Nu tar jag fram näsdukarna från Mjukt & Skönt också, det är en evig process att vara förkyld hela tiden.
Jag tycker att det borde försvinna nu?

Idag, eller igår (7/3) så hade jag och mamma namnsdag förresten. Grattis till oss, grattis till oss!
(Camilla dagen, heter Camilla i andranamn).
  Godnatt, slänger in lite bilder på söta och underbara lilla fjant Stina. 

(Oj, jag har haft en hel del mer besökare idag, ser jag nu, skoj!)

DSC_0518
DSC_0520

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar