04 mars 2009

Plugg

Ja nu har jag allt som behövs för att man ska plugga (klockan är redan för mycket till att börja
plugga, eftersom det finns en hel del bra tv program ikväll, men jag ska försöka)!
En glassbåt, nästdukar från Ullared och ett stort glad från IKEA med kallt vatten i, och ja.
Självklart så är det två isbitar i också, de är formade till stjärnor. Men det ser man
inte riktigt på bilderna, men de är fina:) hihi!
  Och mitt kära MSN fungerar fortfarande inte, så om jag ska logga in på min dator så får jag
ta och logga in på webb msn- inte fullt så roligt!
  Och just det, en annan grej som inte funkar är de bästa kanalerna på tvn. Och mamma
ska kliva ur abonnemanget, men sen kom hon på att hon var bunden i ett år! Haha, stackars
mamma! Skaffa inte Boxer helt enkelt, de har ett konstigt system:/.

IMG_2843
IMG_2842
IMG_2845

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar