19 mars 2009

En närgången hund.

Nu sitter jag här och har precis vaknat. Jag sitter i soffan med en kiwi och tittar på
Förlossningskliniken och Riskförlossningar, som jag spelade in igår.
  Jag har en liten hund här hemma som är väldigt närgången. Vart jag än går så följer hon efter
mig.
Jag gick på toa, hon följer efter och lägger sig på toagolvet, jag satte mig i soffan och hon la
sig På mig. Hon är säkert överlycklig över att jag är hemma, så att hon inte är hemma själv.
Och ja, detta är min sista lediga dag denna veckan. Jag jobbar både fredag, lördag och söndag.
Sen jobbar jag på måndag också och är ledig på tisdag.
Men nu ska jag ner och ta något mer att äta, och sen ska jag gå ut med Stina. Det är underbart
väder idag också, jippi!
IMG_3201 IMG_3202

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar