18 mars 2009

Mot staden.

Nu ska jag bege mig till Thilde, och därmed till staden.
Thilde och jag ska gå på stan lite innan mormor kommer då skorna ska köpas!
Ska försöka hitta lite kläder också hade jag tänkt.

Idag är det en sån dag då man bara hatar sig själv.
Den där finnen i pannan har blivit Enorm och den lilla finnen på kinden som jag var
tvungen att pilla lite på är nu jätte röd och allt är en stor katastrof!
Och klädseln är ett kapitel för sig, jag har Inga kläder känns det som, och även
om jag har en del så är det inget som passar till det och det. Och allt är jobbigt!
  Och då ska vi inte prata om mitt hår, utväxt+slitet+fult+äckligt.
Jag måste nästan köpa lite slingor eller färg på stan tror jag, men jag kommer säkert
att ångra mig sen eftersom jag kommer att praktisera i 4 veckor+ påsklov så kommer jag ändå
ha håret uppsatt hela tiden, så jag kommer inte se någon skillnad ändå, nästan.

Jaja, nog klagat för min del. Nu väntar säkert Thilde på mig så nu ska jag snart bege mig.
Ha en bra dag!

IMG_3187 IMG_3188

Idag så har jag på mig ett par vanliga svarta tights och mina linnen och tröja från Gina!
Halsduken köpte jag på VILA för endast 49 kronor!
Sen får jag ha på mig min stora vinterjacka i solljuset. Min andra är nämligen i tvätten, suck:/.

2 kommentarer:

  1. Men Julia då, tänk på dom stackars barnen i Afrika ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, jo det har du ju faktiskt rätt i! Ska tänka på det nästa gång, tack!;)

    SvaraRadera