10 mars 2009

Rörelseförmågan

“Kroppens rörelseförmåga ombesörjs av organsystemen:
- skelettet och
- musklerna.
Tillsammans så kallas dessa för Rörelseapparaten.
Dessa två system samarbetar också och ger vår kropp dess förmåga att röra sig.“

Och bla bla bla. Mormor och morfar är här. Självklart så har jag varit med i snacket och suttit med nere
i soffan och druckit kaffe med en sockerbit under läppen.
Nej, jag drack citronmeliss te. Otroligt gott.
  Nu är klockan alldeles för mycket, men jag ska klistra fast mig i soffan här uppe och koncentrera mig till
kapitlet som jag gick igenom lite för er, vad det handlar om iallafall.
Rörelseförmågan.
Vi har prov på det imorgon, och detta känns “jätte bra”. Men jag har mina skäl, jag orkar inte p.g.a. det ena
och det andra.

Tror inte att jag kommer att uppdatera något mer sen ikväll.
Så jag säger tack för mig, ha en trevlig natt!:) Haha, låter lite som en programledare…

IMG_3014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar