16 mars 2009

Första dagen [innan jobbet].

Ja jag hinner nog slänga in ett inlägg nu innan jag hoppar på cykeln och beger mig till bågen
för att jobba mina sex första timmar (07.00-14.00).
Det känns nervöst och det känns som om jag inte redigt tror att jag är framme i parktiken än,
det är ju liksom en eeeevighet till dess. Men nej, nu är det allvar. Jag har fyra veckor
framför mig då jag ska jobba på Bågen. Två söta handledare, det kommer nog bli bra!
  Tungt att börja klockan sju första dagen bara, har inte sovit så mycket inatt. Men det blir
nog bra! Haha, det gäller att vara positivt och att “lura hjärnan” om det skulle behövas.

Nu ska jag ge mig av, efter jobbet så ska jag och mamma simma. Skönt:).
Men jag skriver nog ett inlägg sen och skriver hur det gick och så.
Önska mig lycka till!

ingenting

2 kommentarer:

  1. svar: åh, tack så mycket. jag blir jätte glad när jag får så fina kommentarer som din :)

    Måste säga att jag gillade ditt inlägg om prostetuerade i thailand nedan. Mycket tänkvärt.
    Hoppas att du får 4 trevliga veckor med jobbet :)

    SvaraRadera
  2. Oh tack detsamma!:)
    Jag får hoppas att jag överlever, haha!

    SvaraRadera