06 mars 2009

Som sagt, en vanlig fredag.

Ja efter vår intensiva engelska lektion som för min del handlade om att läsa i svenska boken, hehe:).
Gosh, nästa vecka så är det min, Thildes och Sannes tur att prata inför Folke d.v.s. nationella provet.
Det är verkligen mycken nästa vecka, prov efter prov och nationellt prov, plågsamt!

Denna dagen har iallafall varit helt ok ändå.
Med ett utvecklingssamtal och med huvuden isatt i en elkontakt, så kan det faktiskt inte bli så mycket bättre, haha!
  Utvecklingssamtalet gick faktiskt bra, bättre än jag trott.
Jag är en glad (och bla-bla-bla) tjej som inte “leker” på lektionerna längre som jag gjorde på höstterminen, haha gött!
Och jag är även en VG-tjej, det känns också bra faktiskt:). Vi pratade även om praktiken v. 12 och om våra val som vi ska
vi ska göra nu inför tvåan om valbara kurser. Jag känner mig nästan riktigt stor nu! Haha!

Efter skolan så gick jag och Thilde till Videomix, ni kan ju föreställa er vad vi gjorde där…
  Sen kom jag hem och åt upp det som jag köpt på Videomix, och sen gick jag ner och tvättade av sminket och satte
på en ansiktsmask, Jonathan blev rädd när han såg mig, jag blev också lite rädd.
  Nu snart så skulle jag, Thilde och Frida ut och gå runt sjön. Men nu fick jag ett mess av Thilde och i det stod det
att hon inte hann, jag trodde väl nästan att det skulle bli något sånt, haha!
Så jag får helt enkelt gå med Stina själv nu, men det är skönt det också:).

Nu sitter jag iallafall och äter sallad med solrosfrön, gott.

IMG_2856 IMG_2857IMG_2861

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar