24 mars 2009

Lite fattigare och lite kallare.

Gick på stan ett bra tag. Först gick bara jag och Thilde, men sen kom Frida också, så
vi gick på stan ett bra tag idag, iallafall jag och Thilde. Jobbigt, haha!
Jag har också räknat ut hur mycket fattigare jag har blivit idag.
Betalat hamburgare och tre glassar+ en kjol+ skor+ ett par söta fåglar som Thilde tycker är fula.:(

Det är kallt ute, iskallt. Dock så har jag faktiskt bestämt mig nu att det INTE ska bli mer köp
på glass och godis. Små bäckar bildar snart en å. 
…och sen så är det ju inte så nyttigt heller. Haha!
  Men imorgon när jag jobbar så har jag bestämt mig att jag ska gå till Netto och köpa vindruvor på
rasten. Det är otroligt gott och något som jag älskar.
De var inte så dyra på Netto heller såg jag i deras katalog, och sen så får jag lite motion på köpet. Haha!

Idag så köpte jag som sagt ett par skor.
Ett par fina sommarskor för 299 kronor.
IMG_3369

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar