30 mars 2009

Ingenting.

Idag är det måndag och idag så jobbar jag mellan 15.30-21.30, och med andra ord så kommer jag att missa Unga mödrar och Familjen Annorlunda, suck.
  Innan så ville jag jobba kvällar eftersom man får sovmorgon, men nu är det mer dagar som lockar, då har man hela kvällen
framför mig och då är det fler som är lediga också! 

Nu funderar jag på att gå ner till stan och lämna tillbaka mina fåglar som jag köpte på Indiska förra veckan.
Men jag har helt plötsligt tappat intresse och vill inte göra någonting. Men jag måste nog dra mig utåt, inte bara för att jag måste
lämna tillbaka dem snart, utan för att det också är jätte fint väder ute. Finare väder än vad det varit i helgen iallafall.
  Men nu ska jag ner och fixa lite grejer först, vi hörs sen.

…och det verkar som om Thilde jobbar idag också.
IMG_3499 IMG_3496

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar