07 mars 2009

Staden

Idag har det snöat, igen. Jag vill att det ska bli vår Nu, på en gång. Tack.
  Jag och Thilde gick iallafall på stan sen, det var skönt.
Jag köpte jeanstights och två tröjor. Vad jag inte visste var att jeanstightsen kostade 299 kr. 
Så nu kommer jag väl att bli fattig också.. 

Ikväll så ska jag på ytterligare en fest. Dock så kommer jag inte orka festa till det, jag kommer mer umgås.
(Som om man inte gör det om man festar..)  Jag låter ödet få bestämma.
  Egentligen var det tänkt att jag skulle hänga med till ob idag. Men ja, det blir tjejerna istället:). 

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag är trött och jag är hungrig, och alarmet går på mobilen. – Jag blir tokig. 
  Och mina vantar har jag tappat på stan, eller på Gina. Detta känns super. Verkligen min månad.

IMG_0100

2 kommentarer:

  1. "Egentligen var det tänkt att jag skulle hänga med till ob idag. Men ja, det blir tjejerna istället:)"

    BRAVAL! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jo det tyckte ju jag också, dock blev det ju inget av det sen:/

    SvaraRadera