15 mars 2009

oplanerad natt.

Ja denna natten trodde jag skulle vara ensam och tråkig. Men jag pratade nyss med Tobias, som är på fest. Han sa att han skulle sova hos Gustav, då frågade jag bara varför han inte sov hos mig.
Ja, öster ligger ju en bit från Teleborg, det vet jag ju. Men snälla Tobias ska ta bussen till mig vid halv tre, så han kommer sova hos mig inatt, Julia är glad.
  Dock så vet inte mamma och pappa om detta, så de kommer nog bli lite chockade när det knackar på dörren framåt tre. Haha, och ännu värre blir det sen när Tobias kommer vingla upp för trappan och lägga sig i min säng…
Undra om jag kommer få sova på golvet inatt, det låter vi ödet få bestämma.

Men nu ska jag iallafall titta på when a man loves a woman. Jag har sagt att jag ska se den några gånger nu, och nu inatt ska det bli av. Och så kommer jag säkert att somna och så kommer det vara jätte mysigt sen när Tobias kommer, förhoppningsvis. Haha!

Jag skriver Godnatt och hoppas att ni kommer sova lika bra som jag!
IMG_3169IMG_3168IMG_3170IMG_3171
Mörka bilder då vi satt på restaurangen, ville ju inte ta med blixten, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar