04 mars 2009

BH från Lindex

Godmorgon!
För hundraelfte gången så måste jag påstå att jag tycker att det är
underbart med sovmorgon till tolv! Haha:).
  Men jag tänkte visa upp den BH:n som jag köpte i söndags på Lindex.
Först så tänkte jag självklart inte sätta på mig den och visa
bilder på det sen på bloggen, men jag testade att ta bilder på BH:n när jag
inte hade den på mig, och då såg den så pösig och ful ut, så jag valde att ta på
mig den iallafall. Jag tycker att den är ursnygg! Man ser till och med lite solbränd ut i den!
Haha!
Jag betalade 69 kronor för den, men det var för att det var rabatt.
Nu kostar den 99 kronor, och den är underbar!
Dock så är den lite svår att ta på sig, eftersom man får trä den över huvudet eftersom
det inte är något “knäppe” där bak, som det är på en vanlig BH.
Men det gör också så att det blir skönare att bära den!
  Den fanns i turkost och svart också!

BH

2 kommentarer: