05 mars 2009

…and I thought the perfect man was just a myth

Nu är det torsdag. En vanlig torsdag brukar börja vid klockan nio och sluta halv fyra ungefär. 
Idag hade vi bara provet, jag blev klar halv tio ungefär.
Provet handlade precis om det meningslösa grejerna som jag trodde.
Jag fattar inte varför man inte har med det på provet som är viktigt att veta, som kan påverka oss själva!
Vad har vi för nytta av att veta vad alarmstress är? Det är väl bättre att lära sig vad det är man ska undvika inom
stress och vad vi ska göra för att hitta “lugnet”? Eller?
Ja jag tycker det iallafall, och jag får se hur det går med resultatet, jag har lärt mig det som är viktigt att veta.
Resten som man ändå glömmer efter en vecka är onödigt att slösa tid på, haha tycker jag iallafall!

Nu sitter jag iallafall och tittar på The perfect man, tror jag den hette.
Haha, en sån där typisk tonårsfilm med Hillary Duff! Men jag kände att jag var tvungen att ligga i soffan lite och
titta på en film, och denna hade jag inte sett så jag satte i den.  

bberti 
  …the perfect man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar