08 mars 2009

Söndag

Åh vilken rolig söndag att se fram emot, eller hur!?
Nej, idag har jag sovit bort halva dagen och egentligen så måste jag plugga. Men jag orkar inte.
Vi har två prov nästa vecka+ att vi har nationellt prov i engelska.
Orkar inte ta tag i det helt enkelt, men jag kommer även idag att tvinga mig till detta! Man får panik
när man läser på facebook att tjejerna i klassen pluggar till prov och är klara med allt plugg o.s.v.  

Ja detta var min underbara söndag, haha! Mycket intressant.
Jag kan skicka iväg ett inlägg om jag ser en katt eller något liknande gå utanför mitt fönster, då har jag
något intressant att skriva om!
  Förresten, vi har fått tillbaka våra kanaler på tv:n nu, så jag kommer troligen sitta där lite idag också och titta
på något roligt, eller tråkigt.. Haha, oj vad negativ man kan vara då!
Och skitväder är det ute också, blött och grått.
Jag skulle mer än gärna vilja åka utomlands, som jag och Thilde pratade om igår, vi tar och packar väskan och sen åker vi. Skiter i skolan och i praktiken som börjar om en vecka. 
Istället så kan vi ligga på en vit strand och leva livet, vi kan skicka ett vykort till Sverige och skriva att vi har det
underbart, det är ni värda! :)
IMG_2065           En söt bild från januari på Thilde då vi var hos Ellen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar