05 mars 2009

Mitt ex mrs. MSN

Ja det var ett tag sen jag var inne på MSN nu. Ett bra tag sen, och jag saknar det:/, men det går
inte att logga in! Tobias kan logga in, mamma kan logga in från min dator, men INTE jag!

”Servern via DIN redigerade INLOGGNINGSPROFIL (På din dator) Ni har olika profiler som dirigeras till olika sektioner
å MSN's server. Den för tillfället ur funktion Men det går med en annan persons profil det är riktigt. Det brukar åtgärda
sig efter ett tag.”

Nej jag är ledsen, men jag har inte något tålamod kvar! Jag vill vara inne på msn och vara lite social, NU! :(
  Nu har jag iallafall skrivit lite om växthuseffekten, och nu har jag ett område kvar att välja, jag orkar inte.
Jag vill sova, hela tiden. Och imorgon så har jag utvecklingssamtal. Gah, vart ska jag ta vägen?
Önska mig lycka till helt enkelt.
Efter att Renette frågat om jag tappat motivationen så har jag inbillat (?) mig att det gått sämre i alla
ämnen. Och imorgon blir det upp till bevis.

Nu ska jag hoppa in i duschen!

DSC_0524
En vacker bild säger mer än tusen ord = mjölkpaket. Jag tycker iallafall att bilden är fin:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar