29 mars 2009

Frukost framför Robinson.

Godmorgon på er!
Nu sitter jag med datorn i knät och tittar på Robinson samt med ägg, macka och fil. Super gott, men
jag känner att jag börjar bli lite mätt nu efter bara någon tugga. 
  Ni släckte väl ner alla lampor igår klockan 20.30 till 21.30? Det gjorde iallafall jag, och det var
läskigt mörkt här hemma. Men samtidigt lite mysigt, dock så vore det lite mysigare om man inte var
själv kanske, haha!
Sen igår vid nio tiden så åkte jag till Thilde och sen stack vi och Malin till Göteborgarna.
Det var ett bra tag sen jag var där, så det var kul att träffa dem igen, trots att många var trötta.
  Sen kom Tobias och när klockan var över halv fyra så kom vi hem men han stack tidigt imorse eftersom
han skulle göra någonting med innebandyn. 
IMG_3480IMG_3432

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar