09 mars 2009

En dag, en måndag, en mapp och den nionde!

Denna dag, hur har den varit? Lugn, tröttsam och ja. En måndag.
Men bara en stund omvårdnad sen bestod resten av lektionen av ledighet, skönt.
Vi fick även reda på att vi inte har någon lektion imorgon, vilket betyder att vi slutar
efter matteprovet. (Innan två).

Efter skolan så bytte jag storlek på jeanstightsen som jag köpte i lördags.
Jag frågade även efter mina vantar som jag glömt på Gina i lördags, men de hade inte hittat några:/.
  Sen cyklade jag förbi Willys också, för att köpa lite godis att äta under kvällen då tanken var att
jag skulle plugga.
Men jag kom hem klockan sjuttonnollnoll och då åt jag mat. Sen plockade jag undan lite här och var
och sen satt jag mig vid datorn, och helt plötsligt blev klockan halv sju, då unga mödrar börjar!
Längesen jag såg det programmet nu..

Jag har även använt kameran idag, chockande va?
Men grejen är att denna dag så döpte jag mappen i Mina bilder till “9mars- Ingenting”, lite tragiskt eftersom
dagens mapp skulle heta något helt annat!
9 mars- Julia och Tobias tre månader”, precis som de andra mapparna då vi var tillsammans en och två månader!

   IMG_2923 IMG_2928 IMG_2933 IMG_2938 IMG_2941   IMG_2948 IMG_2950
En bild är bara en bild utan några uttryck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar