20 mars 2009

Inte en helt vanlig fredag.

Ja jag fick tänka efter vilken dag det var idag. Eftersom jag varit ledig i två dagar och ska
jobba idag, imorgon och två dagar därefter så glömmer man lätt vilken dag det är.
Och det slog mig att det är fredag. Den dagen som man längtar till varje vecka eftersom det är den
kortaste skoldagen och man vet att det snart är helg. Men denna helg blir ingen helg för mig, och
inte nästa heller. Lite tråkigt att inte vara ledig då de andra är lediga när jag syftar på helger.
Men ja, det är ju såhär det ska vara, haha!

Nu är jag iallafall klar med rummet, det luktar riktigt gott nu och jag ser redan fram emot ikväll
då jag ska sova, haha:) inte bara för att jag är trött, utan för att jag vill vakna med ett rent
och fint rum. Haha, det skriker mormor i mig tycker jag…
DSC_0590 DSC_0539

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar