17 mars 2009

Andra dagen [efter jobbet]

15.30-20.30

Ja nu har jag varit hemma ett tag efter att jag jobbat mina fem timmar.
Idag så har det varit lite roligare, eftersom jag haft lite mer att göra.
Jag lär mig nya saker varje dag, och det är kul och bra, haha!

Idag så har jag träffat lite nya människor på avdelningen, vilket är lite kul.
Annars så har jag fått göra samma saker som jag gjorde igår, fast tvärt om.
Istället för att jag är med och väcker dem så va jag med och la dem för att sova.
  En snäll liten dam åkte fram till mig i sin rullstol med en chokladask och sa att
jag fick ta ett par tre stycken chokladbitar.
Det var riktigt fin choklad, och jätte god. Så jag var lycklig resten utav kvällen av
mina två chokladbitar som jag tog. Haha:).  

Imorgon är jag ledig, och på torsdag med. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar