05 mars 2009

En dag på landet

Kollade på lite bilder från sommaren 2008.
Och jag hittade lite bilder från när jag var hos mormor och morfar i Löpanäs på landet.
Åh vad jag saknar sommaren när jag ser de bilderna! Bikini, cykla barfota, bli stucken av en geting, and so on. 

Löpanäs4Löpanäs3Löp Löpanäs1 Löpanäs2Löpamäs4

Denna dagen så cyklade jag, mormor och morfar 4,5 mil. Dagen var helt perfekt med strålande sol hela tiden och klarblå
himmel. Dock så brände man sig lätt och man blev otroligt varm. Men det gjorde så att det blev tusen gånger
underbarare när vi stannade till och badade.
  Som ni ser på två utav bilderna så kastar jag in ved, haha!
Mormor och jag ville egentligen cykla runt Bergundasjön, men morfar trodde inte att jag skulle orka.
Sanningen var sen när vi valde en annan runda som faktiskt var jätte fin, så var det var jag som låg
före dem. Så det var lätt att skylla på mig när det egentligen var morfar som inte orkade, haha!
Men det var jobbigt, det måste jag erkänna. Många backar och sen den där värmen. Men det var kul!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar