10 mars 2009

söta tisdag och en tröja från kina. […ovanligt!]

Idag började vi klockan åtta, en utav de dagar då vi börjar som tidigast. Jobbigt!
Jag somnade sent igår, tänkte på allt mellan engelska boken och prioriterade om jag skulle duscha idag på
morgonen eller inte. 
  Jag hade ställt klockan på sex, eftersom jag bestämde mig för att duscha+ använda trippeltången!
Klockan blev helt plötsligt sex, och jag sov inte många timmar, men jag klev upp från sängen och “pang bom”
så var jag i duschen, skönt:).

Det har inte varit någon rolig dag idag, nationellt prov som gick dåligt och ett matteprov som också gick dåligt!
Dock så gick det dåligt för alla tydligen, så det är skönt att man inte är ensam.
Och nej, jag vill inte få reda på hur det gick. Det blir i nästa liv.. 
  Men trots dessa huvudkategorierna så har jag fått en himla massa söta komplimanger! Man blir riktigt glad när
personer som inte brukar ge komplimanger som sen ger komplimanger! :)

Nu ska jag lägga mig och vila lite, jag är otroligt trött, kanske inte så konstigt.
Men jag ska försöka messa Matilda också och fråga henne om det är ok om hon är själv barnvärd idag.
Jag orkar verkligen inte, och jag funderar på att hoppa av helt och hållet, eller att bara vara hoppa in värd.
Detta tar på krafterna, haha!

IMG_2986 IMG_2988 IMG_2980IMG_2982
Jeanstightsen från Gina för 299 kronor. Dock så trodde jag att de kostade 199, så var inte beredd att de slängde
dit en hundralapp till´, haha. Hatar “från 199 kronors- skyltar”!
  Tröjan föddes i Kina och hade kommit ända till Sverige för att bli såld, jag bidrog till x mkt utsläpp av koldioxid
plus att jag fick en tröja på köpet för 98 kronor på H&M! Detta är inte bra Julia…  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar