25 mars 2009

Onsdag.

Jag håller på att utveckla en stor finne.
Jag har målat mina naglar blodröda.
Mamma ska göra en drink till mig.

Idag så har dagen varit lugn på jobbet. När jag kom hem så började jag baka bullar och kakor,
Tobias var självklart med.
Bullarna blev fula och kakorna blev, misslyckade.

Nu tittar jag på Riskförlossningar och snart blir det Fråga Olle- kul att det har börjat igen:).
  Jag hinner inte skriva så mycket mer idag helt enkelt, för nu ska jag borsta tänderna.
Jag är helt slut!

2 kommentarer:

  1. Haha.. jag vet anledningen till att det blev pannkaka med bakandet.. TOBIAS såklart :) Hoppas du trivs på praktiken. Engla längtar efter att få åka till leklandet med dig och Tobbe :)Ha en underbar dag.Kram på dig

    SvaraRadera
  2. vill du vara modell för en dag?

    ta chansen och kom till bohoberry.se's uttagning för modeller till vår stora modevisning!

    mer info på www.bohoberry.se

    SvaraRadera