05 mars 2009

Koncentrerat välbefinnande

Jag har en iForm tidning framför mig.
“Koncentrerat välbefinnande” står det på baksidan, sen så är det reklam för ProBio med
jordgubbsmak.
Den innehåller 3 probiotiska bakterie, högt fibrer innehåll, och den är ekologisk.
  Läs mer om Probios positiva egenskaper på www.arla.se/cultura.
Jaha, jag kikade in på sidan och hoppade till av att jag hörde en röst, en typisk
”jag mår bra-röst” som finns med på alla hälsoreklamer.
70 % av immunförsvaret sitter i magen, och denna dryck gör så att magen mår bra!
Super bra, då vet alla det nästa gång när vi vet att de probiotiska bakterierna tar slut!

Skärmklipp

Nu ska jag ta något och äta, ska kika i kylen om vi har några nyttiga bakterier där i,
fast om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att jag bara hittar onyttiga:/.
Jag får helt enkelt byta röst någon annan dag:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar