08 mars 2009

Plugg och vatten […och kladdkaka]

Ja så mycket plugg i matteboken har jag inte fått gjort, det mesta får jag helt enkelt göra imorgon, oh vilken dag att se
fram emot! Jag har suttit framför tv:n och har inbillat mig att jag kan plugga där,
samtidigt som jag druckit en massa vatten, och kladdkaka, i ton.
Jag kunde äta hur mycket som helst, det tog aldrig stopp. Sjukt- men otroligt gott med ett gott samvete!

Imorgon så är det idrott först på schemat, och ännu en gång så klagar jag över det. Jag rent utav Hatar att ha
idrott på morgonen.
Jaja, då va det sagt.
  Nu hade jag tänkt att titta på High School Musical 3. Jag har tittat på den lite i början, men det kom annat i vägen, så
jag tittade inte klart på hela, ska försöka göra det nu!

Skärmklipp.JPGjj 

                      “I'm nobody without you, just a freak.
                       I'm like a bucket with a leak.
                       Oh boy, I am weak.
                       I'm nobody without you, just a fool.
                       I'm like a jointer with no tool.
                       Oh, life isn't cool!!”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar