11 mars 2009

praktikkalas.

Ja, kalla det vad ni vill! Men idag så ringde min handledare som jag ska ha som jag ska vara med (och en till) de
fyra veckor som jag ska praktisera. Hon verkade ur gullig och jätte positivt, sånt gillar jag:). Haha!
Hon berättade lite om mitt schema en vecka framåt. (Jag ska få det skriftligt sen). Och eftersom jag följer deras jobbtider så blir det allvar, haha!
På måndag så börjar jag klockan sju och slutar klockan två. Sen tror jag att jag ska jobba kväll på tisdag, och på onsdag och torsdag har jag ledigt, men sen jobbar jag fredag, lördag och söndag. Och min handledare sa också att det kommer bli mycket nu i början, eftersom det är så många timmar. (Jag ska jobba 70%, d.v.s. 120 timmar på fyra veckor.) Men hon sa också att det kommer gå jätte bra och att jag kommer få jobba lite mindre sen, så det ska bli skönt!:)
IMG_3028

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar