30 mars 2009

Stress.

Jag är helt slut, det har aldrig varit så jobbigt att jobba som det var ikväll.
Lite personal, en massa boende plus att den flyttade in en ny ikväll utan förvarning. Allting var kaos och hjärtat satt i
halsgropen hela tiden. Sprang dit och dit och dit, och nu har jag jätte ont i hälarna. :/

Imorgon så börjar jag klockan åtta och jobbar till två, det ska bli skönt att jobba lite mindre, eftersom det är så många på vårt plan nu!

Sitter här med te och smörgåsrån. Otroligt gott, och så har jag precis tittat på Sjukhuset också, det har börjat nu igen. Och som vanligt
så tittar jag på datorn igen, haha!
Men nu ska jag snart ta och lägga mig i sängen för att sova, först ska jag ringa älsklingen bara som har sovmorgon till två imorgon. Suck.

Jag är trött och jag kommer säkert ha ont i musklerna imorgon, haha! Godnatt på er.   IMG_3161

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar