16 mars 2009

1000 meter och bak med Tobias.

Ja idag så simmade jag och mamma 1000 meter efter att jag kommit hem från Bågen.
Det är så förbaskat tråkigt att simma, men ändå så skönt och fridfullt, haha!
  Efter simningen så kom Tobias och jag och han gick hem.
Vi kom över en bilväg och sen hörde jag en inbrottslarm, tänkte att det säkert var
vårt.
När vi kom fram till huset så var det mycket riktigt vårt hus som tjöt som jag vet inte vad!
Johanna stod på gatan och sa att det bara gått på, men sen kom det fram att hon kommit in i
huset och det var larmat med hon hade glömt koden, som vi har haft i alla år nu! Klokt!
Det kom lite grannar och frågade hur läget var också, skönt att ha lite grannar som bryr sig
om falska larm, när det väl är något riktigt så tänker de säkert att det är falskt, underbart!
Haha!

Nu har jag och Tobias kollat på Familjen Annorlunda, ett super kul tv-program att titta på:).
Dock så tycker Tobias inte samma sak tydligen, haha!
  Och nu ska vi baka bröd också, eller Jag kanske det heter. Men han ska vara med, det ska jag se
till, haha!
Skriver om hur det gick sen…

IMG_3002

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar