11 mars 2009

elfte i tredje.

Ja vilket känslosamt inlägg jag skrev innan, galet. Men jag var stressad.
Nu har vi iallafall skrivit provet, och det gick sådär. Jag hoppade över fråga 10 som handlade om hur muskler är uppbyggda och så skulle man kunna delarna och sådant. Vilket inte jag hade den bästa kollen på!
Sen så skulle man skriva ner alla ben i kroppen, eller de huvudsakliga benen iallafall, och det är en hel del kan jag säga er. I uppgiften så stod det att man skulle skriva ut delarna, samt att man skulle skriva de i latin. Haha, självklart så hade jag glömt att plugga till detta. Eller, sanningen är att jag orkade inte igår. :/ Det är svårt och jobbigt, får helt enkelt se till att plugga någon annanstans där jag får saker och ting gjorda.
IMG_3031

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar