23 mars 2009

En måndag blir till en fredag.

Idag så började jag halv åtta och tog rast kvart över tolv till tolv.
Trots detta så fick jag sluta en halvtimme tidigare, skönt.
Så egentligen så skulle jag sluta klockan två, men jag fick sluta halv två istället.

Idag så har jag tvättat, ren bäddat, bäddat, pratat, plockat ur diskmaskinen, matat och städat på jobbet!
Observera att min handledare (Karin) sa till mig att jag var mycket noga när det gällde städningen,
haha. “Man kan ju nästan tro att du städar varje dag” sa hon till mig. Haha, kul! 
  På rasten var jag ute och gick, vilket kanske inte var det bästa eftersom vi går Hela tiden
på jobbet. När jag kom in från min lilla promenad så var jag helt slut, och ont i knäna hade jag.
Eftersom jag haft problem med knäna innan så är det jobbigt att gå hela tiden, men det är som sagt
något som all personal gör, så det gäller att stå ut och knipa igen, haha!

Idag så slutade jag som sagt tidigt och snart ska jag lägga mig och titta klart på Sanningens Ögonblick,
spännande.
Jag ska lägga mig i min säng och titta på det och invänta mamma som snart slutar.

Imorgon så är jag ledig. Så då slipper jag att stiga upp tidigt, skönt.
Och tänk att jag jobbat fredag, lördag, söndag och måndag! Så det ska bli otroligt skönt att
ha lite ledigt nu. Trots att det bara är en dag…
Men jag är ledig nu i helgen iallafall, så det ska bli skönt också.

IMG_3193

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar