10 mars 2009

träningsvärk från en “enkel” lektion.

  Kära OP08 hade idrott igår, redskap. Jobbigt, jobbigt och jobbigt.
Vi hängde i en stång, vi hängde i en ring och bar hela vår kroppsvikt. Vi sprang, vi stod på händer och gjorde
alla möjliga konster, kul!
  Dock så tror många att man inte kan få träningsvärk av att vara med på en enkel idrottslektion i skolan.
Men här var det fullt ös och nu känner jag mig som en person som behöver en handikappsparkering. 
  Och idag står det ytterligare lite träning på schemat! Jag håller på att bli nyttig och bra, som jag sagt i några
månader:), hehe. Det är först nu jag börjar ta tag i det, genom att köpa billigt godis på Willys! (Bra jobbat!) 
(Just det, godis på Willys för 4,90 kronor hg! Super gott och super billigt) haha:).

IMG_3001

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar