14 mars 2009

fredag den trettonde.♥

Ja jag tänkte skriva lite om kvällen igår, som egentligen ska vara otursdagen. Men igår så var den underbar:).
Först så åt vi på en jätte mysig restaurang med jätte god mat, och med tanke på att Tobias bjöd mig så blev det mycket godare, haha. Dock så tycker jag att priserna var lite höga, så för att underlätta Tobias plånbok så beställde jag gott och billigt kranvatten, haha! 
  Efter den goda maten så gick vi vidare till bion när vi tittade på Män som hatar kvinnor. Verkligen en jätte bra film och ni som inte har sett den tycker jag ska se den, dock så var den hemsk ett antal gånger, och lilla söta Tobias blev lite rädd ibland, men då tog jag tag om hans hand och tittade djupt in i hans ögon och sa: “Det är bara film älskling.” Och då mådde han genast mycket bättre, och han fick en puss för det. Haha:).
  Filmen varade i 2,5 timmar, och med tanke på att jag inte är så förtjust i stolarna på bion så tycker jag att jag var hemskt duktig:).

Jag tog inte så många kort under kvällen. Kändes lite fel att ta upp kameran med blixt och hela paketet. Men efter att Tobias betett sig lite ohyfsat (tappade lite vatten från munnen plus att han välte Colaflaskan) så tänkte jag att lika väl kan ta fram kameran. Dock så blev det inte så bra bilder, och jag tar de jag haver.
Dock så tog jag bort vissa, haha! (Tobias var ursnygg igår, men han ser lite ledsen ut på bilderna:/ men det är för att jag skällde lite på honom när han började äta godis efter maten.♥) 

IMG_3173 IMG_3174IMG_3175
Ps. I Love You! ♥

2 kommentarer: