22 mars 2009

Jag lever.

God kväll. Jag vill bara skriva och tala om för er att jag lever!
Jag skrev ingenting igår, och det var för att jag hade fullt upp hela dagen.
Jag började jobba klockan halv åtta och sen jobbade till halv fem.
Och när jag väl kom hem så skulle jag hoppa in i duschen och skynda mig iväg till
älsklingen, där vi skulle äta grillat. Mysigt och gott var det!:)
Sen kom min mor och hämtade oss vid tolv tiden och vi kom hem till mig. Jag ville att vi
skulle sova i min nya säng, haha. Så att Tobias kan säga att han faktiskt får plats och det
fick han. Haha!
Dock så var det kanske lite onödigt att åka hem till mig så sent eftersom vi la oss direkt nästan,
och sen vid halv tolv idag så började jag jobba. Dock så har jag drömt en massa inatt om
både det ena och det andra, jag vet att jag drömt om en boende på Bågen iallafall, och att jag
vaknat av att jag kanske försover mig. Jobbigt. 
  Så jag började jobba idag klockan halv tolv, och sen slutade jag halv nio.
Så idag så var det en lång dag, dock så var den helt okej faktiskt. Om jag inte hade haft sådana
underbara handledare och om det inte hade varit så gulliga boenden på jobbet så hade det inte alls
varit lika kul. De är så tacksamma och glada att man själv blir jätte glad så att man nästan får kramp
i kinderna, haha! Sen så finns det en “liten” flörtare på jobbet också, på 73 år. Och han pratar jag
faktiskt mycket med, han är trevlig och väldigt klar i huvudet så man kan ha en “normal” dialog med
honom, och det är skönt. 

Ja nu har jag jobbar Hela helgen och imorgon så är det en ny dag.
Då jobbar jag från halv åtta till klockan fjorton. Skönt med en liten kortare dag. :)
  Men nu ska jag hoppa i säng tror jag. Jag är trött och jag känner mig helt färdig. Inte så
konstigt kanske.
Men jag ska vänta tills Tobias ringer iallafall, han är i Mullsjö, eller har varit. Och tittat på
innebandy, så förhoppningsvis så kommer han hem snart.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar