18 mars 2009

Toppenväder!

Vad glad man blir när man vaknar med solen i ögonen, det är inte varje dag man gör det!:)
Men det är inte hela sanningen, jag vaknade egentligen av att jag var hungrig, men solen
var ett plus i kanten.
Idag så ska jag sticka ner till staden en snabbis med mormor.
Jag fick 1000 kronor av henne och morfar i julklapp bl.a. och har inte köpt något av de pengarna
än, och eftersom mormor vill va med och se vad jag köper för pengarna (så att det inte blir
småskit, haha) så ska vi ner och köpa ett par skor idag. 
Kommer troligen att gå ner till staden eftersom det är så himla fint väder, underbart!
Och mamma tjatar hela tiden om att jag ska ner och sätta mig i solen.
“Du får D-vitamin”.

Men nu kan jag skrivit klart mitt schema och skickat in till Annelie så nu som först
ska jag sätta mig ute i den fina solen.
  På lördag åker mormor och morfar uppåt i landet för att åka skidor, det skriver
avundsjuka hos Julia!

Slänger in lite bilder från sommaren –08!
Blå Jungfrun (136) Blå Jungfrun (101) Blå Jungfrun (167)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar