04 maj 2009

Tre inlägg.

DSC_0355 DSC_0359 DSC_0360 DSC_0361
Ja nu är det nytt rekord i månaden maj, jag har uppdaterat tre gånger på samma dag! (Kväll egentligen!)
  Ja jag har inte så mycket att skriva, hade bara lust att tala om att jag har världens sötaste hund som mamma åkte med till Tassar och Morrhår förra veckan för att raka av henne. Nu har hon bara öronen och svansen kvar stackarn, fast hon är fortfarande super söt, dock så går det inte att städa golvet med henne längre, hennes päls tar inte längre upp något damm, suck. Haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag ringa Tobbe. :)
Och just det, jag blev klar med samhällsgrejen, wihu!
Ps. Det handlade bara om en liten stencil, haha. Men det är iallafall något, eller hur? Bra!

Godnatt, snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar