04 maj 2009

Heja Julia!

IMG_4290IMG_4311 IMG_4299 IMG_4291 IMG_4312 IMG_4318 IMG_4319 IMG_4320 IMG_4321  Bilder, åh stå i! Känner att mitt aktiva bloggande börjar att avta… Eller vad tycker ni? Jag känner att jag inte är lika aktiv längre, tillskillnad från en månad sen, då jag skrev varje dag, suck. Nu börjar det helt enkelt att byggas upp ett liv utav Julia, heja!

En anledning till varför jag inte har uppdaterat är för att det har varit så underbart väder hela förra veckan, vilket betyder att jag helst inte vill tillbringa tiden med att vara på datorn och skriva blogginlägg efter blogginlägg om att jag ligger i solstolen och solar (med Tobias).
  Ja i helgen så har jag varit med Tobias, eller ja, min helg började ju i torsdags, så det har varit en låång och skön helg med solen, Tobias, Thilde, Malin mfl.

Och ute är det underbart, blommor efter blommor och jag vill plocka med mig hela buskar och träd hem och sätta i mitt rum, jag blir så mycket gladare med lite liv i rummet. Underbart, och det lukat gott också! (Dock så lyckades jag plocka med mig ett par vita blommor igår, som luktade kattkiss, haha).
  Nu borde jag egentligen plugga, det är riktigt dåligt av mig att jag inte öppnat böckerna än, dumt Julia!
Klockan är ju trots allt halv nio, och jag ska hinna med en hel del till imorgon.

För att göra en liten påminnelse till mig själv:
- Svenska
- USA
- Samhäll, normer och brott mm.

Nu ska jag fortsätta att “peppa” och lyssna på sorgsen musik om “någon” himmel och om några änglar som sjunger, haha detta var en gammal musik som jag hade på datorn tror jag, skoj med lite smaker från förr!
  Och just det, jag saknar Tobias, super mycket, puss på honom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar