10 maj 2009

Friskvårdspraktik.

Hej och hå! Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig, skönt att lägga sig lite tidigare på söndagar än vad jag brukar.
Imorgon så börjar min friskvårdspraktik, ska vara på min gamla gamla skola Furutåskolan, där jag ska vara i en vecka i min lillebrors klass (trean). Det ska bli kul, och spännande, och ja. Får helt enkelt se hur det blir att besöka den klassen igen. Haha!

Jag börjar 08.20 imorgon och slutar 13.20, så det är väldigt skönt faktiskt. Men det är väl ännu skönare för killarna+ några tjejer i klassen som har Lov denna veckan, eftersom de inte går friskvård. Men det ska bli kul att vara fröken en vecka, något som jag ser fram emot, tror jag. Haha!

God natt!

Ps. Innan valborg så tog mamma GARDASIL sprutan på mig, och nej, det gjorde verkligen inte ont. Verkligen inte!?
Och ja, hon tog den tjockaste nålen och sa att jag kunde bli förlamad, aj aj. Ibland är det inte alltid bra att ha en sjuksköterska som mamma. :/ (Dock så hittar jag ju en del positiva delar med det nu när jag går omvårdnad, haha).
DSC_0377 DSC_0380 DSC_0384
Hon
 tryckte in hela nålen, nästan. Oj vad duktig jag kan va då. Skrek nästan ingenting i solstolen, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar