06 maj 2009

Från intensiv till medel.

DSC_0439 DSC_0442
Det är knappast att jag orkar skriva något inlägg nu, är helt slut i hela kroppen!
Jag, Thilde och Malin tränade på friskis idag igen, det är ju onsdag vilket betyder intensivpasset!
Kände mig faktiskt riktigt taggad idag, och jag ville ge 100%.
Sen kommer vi dit, och den tränaren som brukar hålla i passet var sjuk, så istället för intensiv så blev det medelpass.
Lite för mycket dans så att man var tvungen att använda huvudet en del, haha. Och det gick ju som det gick.
Tycker nog att det är mer effektivare och roligare att ligga på golvet och göra en massa jobbiga övningar i det fallet, det känns lite mer också…

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag sova. Imorgon börjar dagen 08.30, då vi har nationellt prov i engelska, hoppas att det finns någon gud vid min sida. 
  Imorgon sover jag hos Tobias, så då kommer jag nog inte uppdatera så mycket, det blir nog mest pusskalas, haha!:)

Godnatt får jag väl säga!

1 kommentar:

  1. håller med dig till hundra om det angående träningen! man behövde verkligen använda huvudet.. och jag fattade ingenting så bara stod där! hahaha gött malin.

    SvaraRadera