04 maj 2009

Ingen toppen dag precis.

Ja vad ska jag skriva? Hej?
Mitt pluggande är INTE på topp, känner mig lite hängig och lite trött och så där som man kan må när man känner sig mer eller mindre hopplös! :/
  Imorgon är det tal i svenskan, känner mig inte på humör för det, har inte läst talet för mig själv än, blä.
Men visst är det tillåtet att inte orka allt ibland?
Jag lever faktiskt fortfarande på att jag fick MVG i båda uppgifterna i naturkunskapen, det gjorde mig superlycklig och jag skrek nästan av lycka!
Och sen fick jag VG+ på praktikuppgiften i människan och socialt också, det är någonting som jag också kommer att leva på! :)

Förövrigt så har syster konfirmation på lördag, Tobias kommer att få träffa släkten, vi ber en bön till honom.
Amen.
  Sen den 22 maj så ska jag, Tobias och hans föräldrar till Köpenhamn, det ska bli super mysigt:). Känner att jag måste vara lite snål med pengarna till dess och hålla hårt i plånboken.
Det började bra med att jag lämnade tillbaka en tröja på gina idag, för 149 kronor, bra Julia. 
  Nej nu ska jag nog stänga av datorn, för nu klarar jag inte detta mer. Vill inte vara uppe hela natten och plugga.
Och undra vad Thilde gör… Pluggar hon? Eller sitter hon och dricker oboy och äter fransbröd, gott isåfall.
Äsch, jag får höra av mig och tänka på henne sen. För nu ska jag koncentrera mig.
KONCENTRATION! 
IMG_4325  



 

2 kommentarer:

  1. fan, nu måste jag resa mig från sängen och göra oboy! lät faktiskt grymt lockande.

    SvaraRadera
  2. thildeee bäste5 maj 2009 kl. 17:26

    haha söt! :D jag gjorde nog ingenting av det :(

    SvaraRadera